يلان با حذف لاتزيو حريف يووه در نيمه‌نهايي شد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 15:17 ::  نويسنده : آرمان

ميلان توانست لاتزيو را سه بر يک ببرد و در مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي ايتاليا به يوونتوس برسد. روبينيو، سيدورف و زلاتان براي ميلان گل زدند.


میلانی‌ها در مجموع تیم برتر میدان بودند. آنها در حالی پا به میدان گذاشتند که در 11 دیدار گذشته خود در تمامی رقابت‌ها تنها یک شکست را تجربه کرده بودند که آن هم مقابل اینتر بود.

لاتزیو بسیار زود گل‌زنی کرد. جبریل سیسه و آلوارو گونزالس با هم همکاری کردند و پاس عالی گونزالس را سیسه وارد دروازه مارکو آملیا کرد.

مردان ماسیمیلیانو آلگری به سرعت واکنش نشان دادند و روی پاس عالی استفان الشعراوی 19 ساله و ضربه محکم پای راست روبینیو به گوشه بالای دروازه گل تساوی را در دقیقه 15 زدند.

میلان به پیش تاخت و سه دقیقه بعد گل بعدی را هم زد. این بار الشعراوی که به جای زلاتان در ترکیب اصلی قرار گرفته بود با پاس پشت پا دو بازیکن لاتزیو را کنار زد و توپ را به کلارنس سیدورف رساند و او توانست استانکویچیوس را جا بگذارد و دروازه فدریکو مارکتی را باز کند.

لاتزیو در نیمه دوم امیدوار به زدن گل تساوی بود اما این امید با گل دقیقه 84 زلاتان ایبراهیموویچ از بین رفت. او که در دقیقه 70 جای الکساندر مرکل را گرفته بود روی حرکت دیدنی اوربی امانوئلسون در میان مدافعان حریف و پاس او توانست از تله آفساید بگریزد، مارکتی را پشت سر بگذارد و گل سوم را برای مردان آلگری بزند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 2603
بازدید کل : 44660
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1